Mjusch

Jag tror inte någon i hela världen är så jävla less på sitt jobb som jag är nu! Åh, jag skulle kunna BETALA för att slippa dom här två sista dagarna innan "ledigheten"... det är just det som gör det  uthärdigt också. Att det bara är två dagar kvar. Jag känner för att slita mitt hår, men jag behöver alla stackars strån jag har på skallen. Om det är något jag inte är så är det berikad med tjock, yvigt hår. Snarare tunt, stripigt och livlöst, haha!
Nej, nu rusar tiden ifrån mej. Iväg och hämta lillan och sedan sätta på lite Bullens körv. Det om något är gourmet middag, och trollungen i fråga har faktikst slutat "skala" av korvskinnet innan hon äter. Framsteg =)
Lillans lilla fot 2 dagar gammal ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0