Nedra försäkringskassan!

Usch, vad jag hatar att ringa försäkringskassan! För det första så får man jämt plats typ 476 i kön och för det andra så borde alla anställda på försäkringskassan gå en charmkurs. Dom har nog väldigt hårda anställningsintervjuver, man får absolut INTE vara för trevlig. Helst inte trevlig alls, då är man garanterat jobb!

Aja. Lillan har fortfarande feber (vilket var anledningen till mitt otrevliga samtal -vård av sjukt barn) och tyvärr verkar inte lillebror komma undan så lindrigt som vi hoppats... han är lite snorig och hostar lite. Hoppas det går över illa kvickt, man borde inte få bli sjuk när man är så liten...
Timmy har burit över lite lådor till vårat mansion så nu behöver jag inte svära tyst för mej själv varje gång jag går förbi hallen längre, för nu komemr man faktikst fram helt obekymrat igen. Wihoo!


Jag håller även på att måla ännu en tavla, denna gång i form av en pålle-häst i myyyycket färg. Tyvärr står jag inte för hela idén då jag hittade bilden som jag blev totalförälskad i i en blogg jag på något vänster lyckades hitta till, och tyvärr så har jag ingen aniing om vad bloggen heter...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0