Byggar-Moa

Jamensådärja, nu är lillans safferi klart, whoop whoop! Jag har gått och väntat ända sedan TORSDAG KVÄLL på¨att den där jävla färgen skulle torka (jag blandade den nya vita med en vad som måste varit en vääääldigt gammal röd för att få rosa, och ja, det måste slagt slint i torkningsprocessen eller nåt??), och ikväll kunde jag äntligen montera ihop det =) 


Ja, nu i efterhand ser jag förstås att jag råkade måla muffinsarna lite sneda, men skit samma! Man får titta med huvudet lite på sned helt enkelt... och det är inte meningen att texten ska vara perfektion. Tydligen =)
Babe och Emil satte dit gångjärnen till dörren, dom vågade jag inte skruva fast själv. Skulle bergis bli sned den med... och spetskanten! Emil satte på spetskanten, det får inte förglömmas! Mjhehehee

Kommentarer
Postat av: kicki

vad du är duktig och påhittig Moa!! :D Du gör så mycket fina saker hela tiden. När ska jag och lina komma och våldgästa er i flurkis då?

Svar: hehe tackar. rastlöshet tror jag det också kallas ;) ni är ALLTID välkomna hit kicki, vet du väl =) komsi kom
Moa Bergström

2012-11-27 @ 22:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0