Måste.Fortsätta.Läsa.

VARENDA LITEN ledig sekund det senaste dygnet har jag ägnat åt mitt senaste bokinköp -Femtio nyanser av honom

Jag har aldrig sett på maken till beroendeframkallande bok! Det var verkligen en pina att behöva lägga ifrån sej den med jämna mellanrum, om jag kunnat hade jag sträckläst den med frenetiskt öppna ögon. Som tur var är det en triologi och jag kan knappt vänta tills jag får lägga vantarna på dom andra två! 

GIVE ME GIVE ME GIVE ME GIVE ME GIVE ME GIVE ME GIVE ME GIVE ME GIVE ME GIVE ME GIVE ME 


Ps. Den ser lite tråkig ut på utsidan, men insidar var det INTE!

Kommentarer
Postat av: denice

Haha har tänkt köpa den. den har fått mycket bra kritik. Låter spännande att den va så läsvärd;)

Svar: den var mycket... spännande. typ.
Moa Bergström

2012-10-11 @ 10:33:55
Postat av: Linn

Um... är inte 50 Shades of Grey lite... tantsnusk? :p

Svar: hahahahaaa tantsnusk? nej, verkligen inte ;)
Moa Bergström

2012-10-11 @ 11:30:35
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com
Postat av: denice

Om ja förstår de rätt lär ju tanterna som läser den falla av pinnen.....men de e bara va ja hört:P


Svar: okej, dom som inte läst den har inte rätt att uttala sej hurvida det är en tantbok eller ej ;)
Moa Bergström

2012-10-11 @ 14:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0