Plötsligt händer det?

Förutom julgardinerna jag köpte på RUSTA så har vi inte haft några gardiner i vardagsrummet, och jag vet precis varför - Gardiner är ju fan Svindyrt!
 
Jag har kollat runt lite på olika sidor och äntligen hittat vad jag varit ute efter, och efter jag räknat lite på fingrarna kommer jag fram till en slutsumma på drygt 1.400:- för tre fönster. Whaaaaaaaaa-aaaa-aaaat? 



Vårat gardinlösa och lite ostökiga vardagsrum. Såhär kommer det att se ut tills jag blir miljonär, då ska jag både köpa nya gardiner och städhjälp.
 

Kommentarer
Postat av: Jessika

Jotex brukar ha riktigt snygga gardiner för en inte allt för dyr peng. Dom har även andra snygga saker som bara kan råååka slinka med när man beställer, så passa dig noga ;)

Svar: ja ska kolla där me! hehe, det är lätt hänt att det blir så "när man lix ska beställa" =)
Moa Bergström

2013-01-13 @ 20:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0