Tlött i baijna

Jag var ut å sprang back-intervaller ikväll. Så.Jävla.Skönt. Var just på gränsen att drunkna i mitt eget svett när jag kom tillbaka, alltid lika trevlig känsla. 


Jag sprang i alla fall bort till "Helvetes-backen", och väl där joggade jag ner för backen för att sedan springa allt vad jag kunde upp igen. Det upprepade jag tills mina ben kändes som gelé, eller spegetti om man nu vill det, sedan sprang jag hem igen. (Fort-va-he-gjort)

 

Sen har jag tränat Flippeliflopp lite grann också. Det blidde linförighet, läggande under gång, apport, massor av lek och bus och lite trix. Hehe, jag håller på att lära honom Spansk skritt. Tänker att det kommer att komma väl till pass när vi åker till Spanska ridskolan i Wien.

Inte bara hästar som kan, liksom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0