Impulsshopping, och inte ens till mej

Håhåjaja en sån dag, jag känner mej helt slut. Jag ångrar bara lite grann att jag inte köpte med mej godis från Coop när jag handlade, det skulle nämligen stå så fint brevid chipsskålen vid soffan. Och vid soffan - ja, där har jag tänkt spendera största delen av min kväll i alla fall!

Kursen idag gick både bra och dåligt. Dåligt för att det tog sån tid för Flip att varva ner (vi tränade inkallning och det kastades bollar och kampades hejdvilt omkring oss), men när han väl varvar ner är han ju så jätte duktig! Vi skulle behöva träna med många hundar. Varje dag. Jämt. Hela tiden. Jag ska försöka passa in så många träningstillfällen med många andra hundar som möjligt nu, här ska tränas!!! 



Efter kursen skulle jag åka och handla på Coop för tacosmiddagen vi skulle äta med grannarna, och det blev vist ett impulsstopp på Kappahl innan. Lite taskigt att ha andra affärer så nära Coop kan man tycka, men nu blev i alla fall lillan 3 tröjor och 3 byxor rikare. Det var behvligt. Dessutom var det ju så fina färger =)

Ääää-älskar tröjan i mitten!!! Nästan så att jag ville köpa tre likadana för att dom var så fina =)


Cool tjej kräver coola byxor! Alla tre byxorna är i "stretch-jeans" material, och jag ska nog aldrig köpe annat tro ja. Och grönfärgen är både finare och mörkare i verkligheten. 


Pjuh, jag är fortfarande lite mätt efter tacomiddagen vi åt, men nog finns det alltid rum för lite onyttigheter. Man har ju en matmage och en godismage, som sagt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0