Sömdag

Okej asså nu får det fan vara nog! 

Nu får fasen dagarna ta och bli längre än vad dom är nu, man hinner ju ALDRIG med det man tänkt! Igår tränade jag och Ann Agility på klubben, och efter barnen lagt sej gick jag och Felicia långprommenad med hundarna, sedan gick jag och Anette en sväng och styrde upp festen på saloonen (jamen, dom satt där med ALLA lampor tända och det spelades typ Ace of base, så vi tände typ en miljon värmeljus, släckte (jag bjöd mej själv på en öl också) och -VIPS- hade dom riktig partystämning och vi kunde gå), sedan såg vi en film och då var ju klockan över tolv och jag bara inte orkade sätta mej och blogga.
 
Jag menar, om bara dagen hade varit längre hade jag ju hunnit med dedär!







 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0