Whooppaaah

I mitt nästa liv ska jag lägga mej i tid om kvällarna, för nu har jag då inte tid! Dom flesta säger att det har att göra med prioriteringar, och ja, prioriterar nog vakenhet framför sömn...

Det är snorhalkigt på vägarna så det har mest blivit skalle-träning för Flip, men så fort vägarna ordnar upp sej ska Hanne prova 2-spann med han och hennes bc Ilo =) Det ska verkligen bli spännande. Flip är ju aningens mindre men jag kan tänka mej att dom kommer att gå kanon tillsammans! 


Jag påbörjade ett nytt trick med Flip i förrgår som förhoppningsvis kommer att sluta med att han ska kunna hoppa upp på min rygg när jag är stående, men för tillfället befinner vi oss här: 




Åsså fick jag för mej att lära honom att hoppa upp i famen igår, det fattade han direkt. Inga konstigheter där, lite mera spänst önskas bara ;) Men huvudsaken är ju att han litar på att jag tar emot honom. 





Det blev förresten Rally-tävling i lördags, och det gick helt OK! Lite onödiga missar som nog kommer att rättas till med lite mer rutin. Vi slutade i alla fall på en 4:e plats och blodad tand ;) 

Jag och Babe♥ i lördags


Luna klädde på Grim i morse. Dom skulle ut och cykla, sa hon. (Jag VABbar idag, btw) (och imorrn)

Vi har hunnit möblera om lite hemma idag också. Grim fick ta vårat sovrum (nedan) och vi tog hans. Kändes som att Grim skulle nyttja den lite större ytan bättre än vi =)


Sist men inte minst så kom  Timmy hem med massa fina pärlor idag som jag har många roliga idéer till! Men detta vad var jag knåpade ihop ikväll:
 

Sådärja. Nu -  Sons!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad duktig han är flippen:) bra klädval av luna tycker jag, en kommande förskollärare tror jag;)

Svar: joo man vet aldrig =)
Moa Bergström

2014-02-26 @ 15:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0