Torsdag

Framförhållning! Man måste ha lite framförhållning om man ska komma någonstans här i livet!


Om 1 dag kommer jag och Flip att tävla i agility och hopp-klass för första gången, så idag har vi kört en hel bana för första gången. 

Jomen, vi har ju bara kört övningar innan med max 5-8 hinder, så det var väl på tiden tyckte vi. Inte en dag för sent!


Eller så jätte många dagar för sent!! Haha, altså jag kan ju bara skratta åt det faktum att jag idag körde min första "riktiga" agilitybana och att jag ska tävla i helgen. Det kommer nog bli som dom flesta säger, att första säsongen kommer diskningarna att regera, haha. 




Men faktikst så gick träningen jätte bra! Första rundan var jag så nervös och gjorde pajas av alltihopa (sprang bl.a omkull ett hinder) men andra omgången gick såååå mycket bättre! 
Viktoria säger att allt jag behöver är is i magen, så jag funderar på att ta med mej en kylbag. Det skulle väl vara något? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0