Fredag och tvättdag

Happ, en vecka kvar på semestern då... på ett sätt måste jag säga att det är ganska skönt. Att vara hemma med barnen själv, utan bil, från 7.15-18.30 varje dag kan vara ganska så påfrestande, haha.

I måndags for jag och barnen på Nolia, vilket jag aldrig kommer att göra mer förrän dom är mydiga, minst! Oh.My.God. vad det är spring i dom där små benen. Dessutom verkade det vara någon slags radioskugga mellan oss också, för det jag sa gick som inte alltid fram? Kanske ska skriva till någon ansvarig och klaga?


 
Annars har vi som bara "hängt". Varit i lekparker, köpt lego, plockat blåbär och bakat chokladbollar, för att ta några exempel.*

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0