Tillbaka till vardagen

Pang!, sa det, också var man tillbaka i verkligenheten efter 5 veckors semester. Fick ett väldigt uppmuntrande SMS av min käre mor idag som löd:
"Lycka till första dagen efter semestern. Hoppas det går bra, snart känns det som om du inte haft semester vet du =) Kram kram"





Eh.....


Tack?


 
Nåja. Vidare. Jag är inte vidare bra med uppdatareingen känner jag, men det ska det väl bli någon ordning på tänker jag... Jag och Flip har sedan sist deltagit i 3:e och sista deltävlingen i Sommarcupen där vi kom 5:a och slutade som 2:a på hela cupen =)

 
 
I lördags var vi bjudna på kräftskiva hos Emil och Sandra, sammanlagt räknade vi 17 stycken tror jag (!?) och dom sista (jag, timmy, moa, sandra och emil) gick och lade oss vid 04.30 tror jag, haha. Det var en så sjukt rolig fest och jag mådde prima skinka dagen efter. Härligt! Tyvärr har jag inga bilder, jag var tydligen alldeles för upptagen med att ha kul ;)


Ikväll ska jag träna Rallylydnad med Ann och Fenix, men jag ska försöka få dom här vilddjuren till barn att sova först. Dom hade för övrigt en väldigt bra första dag på dagis efter deras 7 veckors sommarlov!


Grim♥
 




Kommentarer
Postat av: Moster Ida

Han e för söt lilla Grim :)

2015-08-17 @ 22:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0