Nejmen hallå!

Nu har kaoset börjat lägga sej en aning efter flytten och jag känner att jag vill börja blogga igen. Det är så roligt att kunna kolla bakåt med alla bilder och så, speciellt efter att alla (ALLA) bilder försvann då Timmy formaterade om datorn... altså ibland känns det som att jag skulle kunna nacka den där karln. Vid såna där tillfället speciellt. 

Hakuna matata. Nu är vi stadsbor i alla fall och hittils känns det både och. Skönt med gångavstånden och så, men jag saknar redan enskildheten, skogen, vägarna som inte kryllar av bilar... såna saker, men det är väl en vanesak antar jag. 

Jag tänker att jag bjuder på lite bilder fastän inte allt är klart än, för som jag fattat det är det ett gäng nyfikna strutar som vill se =) så, varsågod:

Vardagsrum: (vi väntar fortfarande på våran TV-möbel)
 





Vårat sovrum:


Gästrum/datarum/hobbyrum:


Barnens sovrum:


Syrum/förråd: (det ska upp ett skynke på höger sida från översta hyllan till golv så blir det kanske lite trevligare =))


LillToa:

StorToa:
 
Oj, nu måste jag väcka Grim. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fint ni fått det😄

2015-02-15 @ 23:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0