Altså Poledance ♥

Idag var det ju då andra gången på Nivå 4, och OJ vad jag inte ångrar att jag inte tog det där uppehållet jag hade tänkt. Pjuuuh -torkar svett i pannan- =)

Jag bjuder till och med på min första pole-film... cupid-shooting star-tammy-scorpio, liten del av vad som tränades idag =) någon gång ska jag göra en ordentlig film. Kan ju om inte annat vara roligt och kolla på om ett år eller så.  



 
Sen har jag toktränat agility med Flip tre dagar i rad också, så idag har han fått en välförtjänt (men inte uppskattad) vila! Nu får han vila helt från agilityn tills på söndag i alla fall, men tanken är att hinna med lite Rally under helgen också, för jag har nämligen tänkt starta i Avancerad klass inom en snar framtid =) Känns som att vi har lite nedförsbacke nu, I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0