Nejmen hej!

Jag beslutade ju att inte sluta med polen i alla fall, hehe. Jamen hur ska jag kunna sluta med den enda träingsform jag provat som är så jävligt kul VARJE gång, som ger utmaningar varje gång och som har gett mej en helt annan (sundare) syn på min kropp?? 

Innan tränade och motionerade jag för att hålla vikten/gå ner i vikt, få plattare mage, fastare röv eller vad det nu kan ha varit. Nu tränar jag enbart för att göra min kropp starkare och smidigare! Min kropp är ett verktyg jag har som med träning och lite viljestyrka klarar saker jag inte trodde var möjligt för bara ett år sedan! Tänk vad jag kommer att klara om ett år från nu? =) Kankse den där spliten, eller kanske 20 trick i rad? Den som lever får se...

Idag var det i alla fall första gången på Nivå 4 för mej och jäklar var svettigt det blev! Det blev roliga kombos (cupid-shooting star-tammy-scorpio-shopper, cupid-butterfly-layback-scorpio) också provade vi på "Jade". Vad man kan säga om "Jade" är att den kräver viss.....ehhh...... vighet. 



Bilden bjuder jag på..... kan vara kul att jämföra om några månader =)


Agility har vi också hunnit med!!

 


Nej, nu måste jag verkligen duscha! Och gå och lägga maj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0