Onsdag

Hej och hå, vad dagarna går. I Måndags skulle Lina och KIcki till Umeå så jag mötte upp dom med barnen i Ö-vik där jag anlitade dom som barn-och-bad-passare. Tre stycken vuxna på två barn är optimalt när man badar, särskilt när dom vuxna vill göra lite mognare saker som att tävla om vem som åker snabbast i ena rutschkanan, för att ta ett exempel.



Vi hade en supermysig dag i alla fall ♥, Lina och Kicki följde med oss hem och åt en lättare middag (väldigt lätt, kyckling och potatissallad) och sedan gick vi ut på Båten Båten. 

Jag vet. PÅ EN MÅNDAG! Så himla busigt.


Den här bilden kallade vi "För att summera Norrland"
 

 


Happ happ.
Och igår tränade jag och Malin agilty med våra stjärnor. Det gick himlarns bra och efteråt fick dom svalka av sej i sjön. Molly plurrade.

Tillåt mig att demonstrera händelseförloppet i bildform:


Hon ville alltså INTE hoppa från bryggan. Det ville Flip däremot:
 

Vi avslutar med några bilder från träningen. Nu har barnen beställt lunch.
 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0