Svensk sommar är den bästa dagen på hela året!

Äntligen har det börjat komma lite sommarvärme till Umeå, så kanske blir det sommar i år också? Jag hoppas på en varm en jag, och myggfri. På nätterna kan det få regna lite, men då får det allt skynda på att torka upp innan man kliver upp.

Vem är det man ska ansöka väder hos? Kungen? Statsministern? Grannen? Tell me, för jag har nämligen några klagomål också.


Imorgon tävlar jag och Flip Mästarklass i Rallylydnad (vilket jag borde vara klar med till innan lunch) så det den första "lediga" helgen jag haft på flera veckor, och gissa var Timmy är? Jo då åkte han på inventering fredag och hela dagen idag åsså firar dom Alex som blir 30 ikväll. Det känns som att vi träffasts så lite senaste tiden att jag nog inte skulle känna igen honom om jag passerade honom på stan. Är han blond eller mörkhårig? Lång eller kort? Vi måste se till att få lite kvalitetstid snart känner jag =)

Vad gör man när man är själv en hel kväll då? Jo, man plockar fram ritblocket såklart!

 
Att rita med färg är himla klurigt tycker jag, men träning ger färdighet säger man ju. Sen blev jag tvärless och orkade inte rita klart hela armen, men det kanske syns ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0