Namaste

Så, jag har provat på Yoga idag. Det blir helt klart fler gånger, men inget klår Bodybalancen som ju är en blandning mellan yoga, thai-chi och pilates =)



Igår var jag ännu hurtigare och sprang 5 km innan ett core-pass följt av agility med Malin och Molly. Imorgon blir det agility igen och sedan VIIIIILA till helgen då det vankas agilitytävling i Skellefteå.

Bjuder på en film från igår. Tyvärr blev det bara filmat en runda, varav inte den bästa (heeeh) men överlag gick det bra både för jag och Malin igår. Jag ska förresten tävla en liten dvärgpinscher åt en tjej på söndag, har typ knappt hälsat på hunden, haha. Får se hur det går...

Och på tal om att tävla andra hundar så ska jag tävla Molly nästa helg i Nordmaling, men denna gång i Klass 2, GAAAAAH! Kommer alldeles säkert att bli både kul å klurigt =)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh vi syns i Skellefteå, då kör vi så det ryker :)

Svar: absolut! !
Moa Bergström

2015-05-21 @ 16:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0