I suck

Haha, asså varför blir det jämt såhär? Jag tänker att jag ska blogga, men så glömmer jag bort det. Alla jäääätte spännande saker som händer i mitt liv hopas i hjärnan istället för att arkiveras här... jag menar, hur ska jag då komma ihåg att Timmy har varit på fiskeresa i tre dagar med sina kompisar eller att jag ännu en kväll väger gym/hemmakväll i soffan (det verkar som att soffan väger mer) eller att barnen somnade efter 1,5 sidor ur Harry Potter?

Jag måste blogga mera. Punkt.


Sedan senast har jag hunnit sitta i framsätet i en ambulans med lillasyster Maya där bak, varit med på en förlossning och blivit moster till världens finaste lilla kille ♥ (som för tillfället fortfarande är namnlös. MAYA OCH JONAS!!)


 
Arvids lillebror föddes samma dag som vi hade planerat en hemlig Babyshower för Maya, den blev av naturliga skäl inte av men eftersom jag redan hunnit baka tårtan så kom den ändå väl till pass. Vilka brö´n hon fick, va? Haha.


 
 
Jag och Malin drog till Piteå helgen som var och tävlade agililty. Flip gick suuuperfint hela helgen men tyvärr syntes det inte på resultaten :P Några disk och några fel sådär, men vi kommer närmare och närmare dom flytiga, snabba rundor jag vet att vi kan göra! När piloten får ordning på benen och hjärnan blir vi farliga, hehe.




Nu i helgen åker vi och hälsar på Timmys syster i Arvidsjaur, på söndag är det dop, nästa helg är det agilitykurs för Annica Aller, helgen därpå Rallytävling i Sollefteå och helgen därefter Agilitytävling i NORGE.

Nejdå, jag är inte alls nervös. Inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0