JÄVLA SKIT!

Grrr, åh vad jag känner mej less på livet just nu!


Ja, okej. Det var väl lite att ta i, men jag känner mej otroligt less på Nowegians jävla flygbolag just nu i alla fall... Jag har bokat Flyg ner till Stockholm den 23-25 oktober för att hälsa på bästaste Lina. Betalt och klart när jag insåg att jag har bokat flyget samma helg som vi ska till Norge och tävla agility... ops. Ringer och frågar och det finns möjlighet att byta datumen och betala eventuell mellanskillnad. Vist, det gick att byta datum, men det skulle kosta 1200:- UTÖVER dom 950:- jag redan betalat.


DRIVER DOM MED MEJ???!! Jag blev irriterad och bokade av hela skiten istället, och eventuellt kan mitt dåliga humör ha givit några icke så trevliga kommentarer till kundtjänst-damen...


Herregud... jag ska nog ha mens snart. Finner ingen annan förklaring. -stänger av min mobil-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0