Krupp och förkylning

Då var det dags igen... Natten till i tisdags så vaknade Grim av det där förskräckliga kruppen igen. Jag satte på duschen och gav honom vatten, sen stog vi i badrummet kanske 30 minuter innan han tillslut somnade ♥ Dom senaste gångerna har det hjälpt och vi har inte behövt åka in till sjukhuset, håller tummarna på att det kanske är på väg åt rätt håll nu?
Det jobbigaste är att han blir så himla rädd, vilket är förståerligt, så det gäller att hålla sej själv lugn och sansad under tiden- vilket jag inte gjorde första gängerna kan ja lova =)




Igår var jag och Luna på Bio och såg Inside out. Den var riktigt bra faktikst, och sådär lagom spännande för en 5-åring. Hon satt blickstilla och sa inte ett ljud under hela filmen förutom när det var spännande eller lite sorgset, då höll hon min hand i ett väldigt stadigt grepp =)

 
Lite fler bilder från tidigare tillfällen:



Grim har ritat en häst. (med det syns väl?)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0