Malåbor

Jahapp, vi är alltså Malåbor nu sedan torsdag kväll. Jag måste erkänna att det blev lite väl hektiskt sista veckan i Umeå då Timmy blev vrålförkyld och sängliggandes hela veckan, men vi lyckades få en godkänd besiktning av lägenheten (SOM jag skrubbat den där jäkla lägenheten) och dessutom lyckades vi rymma resten av grejerna i ett släp också. Men det var på håret där, om jag inte hade kunnat skicka mina symaskiner med en bekant som var i Umeå till Malå så hade vi absolut inte kunnat få med allting.
 
Vi var faktikst rätt snabba med att packa upp allting också, så i fredags när barnen kom hem från Moräng var vi i stort sett klara och dom blev såå glada och nöjda över deras rum ♥ Jag ska ta lite bilder och visa senare.
Annars har jag blivit rätt knockad av den där jäkla förkylningen som går. Feber, hosta, ont i halsen... bläh! Känns dock som att det är på väg åt rätt håll, så hoppas att jag blir kvitt den snart så jag kan börja jobba, och hoppas verkligen att barnen slipper! Dom är förresten hos mormor och morfar och badar nu. Hur skumt som helst ju! Mamma kom och hämtade dom efter middagen åsså skulle hon komma och lämna dom lite senare. Lyxigt! Jag passar på att vila och Timmy sover i soffan. Han har börjat skotta fram för hundgården idag och det var vist rätt mycket snö som måste bort, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0