2:a överaskningen!

Idag utökade vi våran lilla familj med en liten Aussie - valp,  Sugarwinds dreamcatcher, eller "Pi" som hon kommer att kalls i vardags. 

-blink blink-

Jag är redan heeelt såld! Flip har varit lite kinkig, men det räknade jag med och är övertygad om att dom kommer att bli bästa vänner såsmåningom :) han måste bara lära sej att det kommer att delas på uppmärksamheten framöver, haha. 

Imorgon har vi ett litet kalas för Grim som fyller år, och jag längtar verkligen tills jag får se hans min när han öppnar sitt paket med Ninjago skeppet som han velat ha typ sedan september. Resten av helgen ska jag bara mysa med barnen och hundarna. Kanske jah och Flip kommer iväg på agilityträning på söndag, men det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt med valp😄

Svar: oh ja 😍
Moa Bergström

2016-01-30 @ 22:06:07
Postat av: Mona

Men alltså så jävla söt hon ändå ääää<3

Svar: Jag veeet! 😍
Moa Bergström

2016-01-31 @ 09:58:20
URL: http://periodarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0