Första dagen på jobbet

Hua vad tungt det var att kliva upp ur sängen i morse,  har inte sovit så dåligt på jag vet inte hur länge. Barnen var inte heller särskilt pigga kan jag lova, haha. Grim blundade sej igenom hela påklädningen och Luna vägrade kamma håret. Halleluja,  tillbaka till vardagen!

Det händer en del spännande saker hos oss just nu, men jag väntar nog ett tag till innan det avslöjas, hehe. Jag har också tänkt skriva upp lite mål och delmål inför tävlingsåret 2016 som jag sett dom flesta gjort, plus att jag har spanat in kval - listan inför SM:et i sommar och inser att konkurrensen kommer vara stenhård! Vi har trillat ner ytterligare några rader så jag kommer att behöva åka på alla dom få tävlingar som finns här uppe i vår. 

Nej, back to work!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tell me, jag avlider av nyfikenhet :)

Svar: hahaha snart ;)
Moa Bergström

2016-01-05 @ 10:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0