ögonbrynets gyllene regel

Haha, jag såg just en relativt ny video på en sk "smink-guru" som visade hur man skulle plocka och forma ögonbrynen. "Kom ihåg tjejer, följ alltid den gyllene regeln!" också tar hon fram en penna och visar det väldigt välkända tricket för perfekta bryn:



So far so good,  men lek tanken att inte alla såg LIKADANA UT?? Vad skulle hända då? 

Jo, detta:


Men kom ihåg tjejer,  följ alltid den gyllene regeln!

Sådär, nu kan jag lägga det bakom mej, så skönt.
Idag har vi i alla fall bara varit hemma, hela familjen.  Jag och Luna for en sväng och köpte lördagsgodis, men förutom det har vi bara spelat spel, myst, sett på film och bråkat lite grann. Alltså jag längtar INTE till den lilla damen blir tonåring! Ikväll bad jag henne att styra tillbaka pallen som hon styrt runt på sin normala plats, och jäklar vilket liv det blev! Det var just innan sängdags så tröttheten spelade nog in rätt mycket, haha! Hon stormade in på sitt rum efteråt och smällde igen dörren, för att en liten stund efter öppna den igen - sätta fast en lapp på dörren där det stor "Mamma" med ett stort kryss över - och stänga den igen. 

Jahapp.  
Det slutade i alla fall med ett förlåt, en kram och godnatt saga ❤ 

Imorgon fm har jag agilityträning i 3 timmar, så jag ska försöka gå och lägga mej i vettig tid för en gång skull. Återstår att se hur det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0