VAB av liten Grim

Idag har jag varit hemma med en sjuk Grim. Denna jäkla hosta, altså! Vi kommer att vara hemma imorgon också, men sedan hoppas jag att han kommer vara fit for fight för dagis på torsdag.

Igår var vi och tränade Rallylydnad på den öppna träningen i Loboohallen, och det var inte bara ett ekipage. Om man säger så.
Som tur var fanns det en ganska stor fri yta där vi spenderade den mesta tiden istället för att trängas på den uppbyggda banan =) Jag har även tittat igenom dom nya skyltarna som kommer att finnas med from 2017, SÅ KUL! Plus att dom har ändrat och gjort mera exakta beskrivningar på dom gamla skyltarna också, vilket jag tycker är superbra. Rallylydnaden bara växer och växer, medans Lydnaden med sina nya regler sakta kommer att dö ut. Det är vad jag tror i alla fall. 

Det är nästan så att jag ändå skulle vilja starta Flippis i Lydnads 2:an i år, men vi får se hur det blir med det =) Ikväll blir det rallylydnad igen på den fina upplysta parkeringen här utanför, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0