all cred till ensamstående föräldrar

Min sambo jobbar ju som sagt borta 4 dagar i veckan och kommer vanligtvis hem torsdag em/kväll och åker söndag kväll, men den här helgen har dom haft inventering vilket medförde att han stannade kvar över helgen och kommer hem imorgon eller onsdag istället. 1,5 vecka som ensamstående och jag har varit nära att bryta ihop fler gånger. 1,5 vecka!! Herregud, hur klarar man småbarnsåren själv? 
Jag älskar mina barn över allt annat och skulle ordagrant göra vad som helst för dom, men ibland vill jag bara lämna in en avskedsansökan som mamma, haha! 
Äh, jag tycker att det är helt ok att känna så ibland,  för den som säger att föräldraskap är fluffigt med rosa moln jämt talar minst sagt osanning.

Nåja. Sedan sist har jag och Flippis lyckats kravla oss upp till Klass 3 i hoppklass (wihooooo) men kommer inte klassa upp ännu då vi behöver jobba på farten bland annat. Tävlings säsongen är i full gång och nu till helgen drar vi till Umeå där jag även ska tävla Huntes! Har ingen aning om hur mycket agility han kört senaste tiden och har inte ens sett honom sedan förra och första gången jag tävlade (förra sommaren) men då gick det ju rätt bra ;)


Men ikväll blir det lugnt.  Det mest ansträngande jag planerat in är att gå och hämta glassen ur frysen. Vilket känns lite jobbigt. 

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

❤❤❤

2016-06-05 @ 11:20:40
Postat av: Anonym

Men fy vad vacker du är.

2016-06-12 @ 22:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0