Norwegian open

I helgen var jag ju som sagt i Norge och tävalde agility på Norwegian open, och det var såååå kul! Flip gjorde 2 Riktigt fina rundor och 5 mindre fina rundor,  haha! På 2 lopp diskade jag oss då han slarvade med kontaktfälten,  och i ett fick vi 3 vägringar (2 på slalom? ?), men överlag gjorde vi rätt bra ifrån oss ändå. Tyvärr ingen pallplats som förra året, men vi fick lite att ta med oss hem och träna på. 
 
Pi imponerade stor och skötte sej exemplarisk bra! Det kom även fram en norsk tjej, och efter många om och men (jag förstod knappt vad hon sa, norska är ett väldigt klurigt språk ) så kom vi fram till att våra hundan var släkt. Hennes hunds pappa var syskon med pi's pappa. Nånting ditåt tror jag, haha? Såklart har jag inte tagit ett enda kort från arenan,  eller resan varken dit eller hem (jag måste vara världens sämsta bloggare), men jag tog kort i torsdags när Pi fick busa med sky, en border collie tik :) 
 
 
 
Enda kortet från Norge, Pi övar på prispallen, heeeeh:
 
 
Mycket snack om hundarna,  hur är det med barnen då? Jag har medvetet valt att inte lägga upp så mycket bilder/information om dom som förut på någon social media. Hundarna däremot har inget att säga till.om ;)
 
Det kan vara riktigt tålamodskrävande att ha dom själva på veckorna, men jag saknar dom fruktansvärt när dom är hos deras pappa. Vill inte ens tänka på hur han känner det på veckorna... Men så är livet. Ta vara på era nära och kära, livet kan vändas fortare än ni anar ❤ 

Kommentarer
Postat av: Storasyster

💗💞💕

2016-10-24 @ 20:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0