Mera barnkläder

Japp, idag har jag kunnat fylla lådan med stl 74 ytterligare. 2 Bodys, en baggydress och 2 dregglisar blev det idag, och ja, det har typ tagit halva dagen haha. 





Var dock tvungen att pausa emellanåt då ryggen tar ganska mycket stryk, måste försöka hitta en annan stol till mitt hobbyrum. Typ en sån här:



Jag måste beställa hem lite joggingtyg och mudd till byxor, och färgade/vanliga tryckknappar... tryckknappar är helt galet dyra, men jag får trösta mej med att det hur som helst blir billigare än att köpa nya kläder. Billigare och mer unikt ;) (Jag har provat att beställa tryckknappar storpack från wish, men dom SUGER!)

Jag fyller ju år dej 21 januari, så om någon vill ge mej något skulle jag bli jätte glad över tryckknappar med färgade ringar och med motiv från 3exter.se, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0