Wii Snart helg!

Den här veckan ha gått så jävla fort! Månda och tisdagar går ju alltid sakta, som vanligt. men -POFF- låter det, så är det torsdag, och snart fredag!
ja ä så äckel-less på mitt skrot jobb nu. det skulle inte sitta fel med typ ett års semester nu, betald! 
Ja hata MIO usch fy och blä!

ja la me å vila ida efter jobbet, tänkte bara "vila ögonen" en stund. hah, joo tjena! ja sov i typ tre timmar å vakna int förrän Timmy komme hti=) Lycka till å somna ikväll Moa!

Undra va man komm å hitta på i helgen... Lina Kristina mf ha ju komme tillbaka till Ume så imorrn ska vi no ha en liten Girls-Night-Out imorrn. Kom heller bli kul! Ha int träffa dom sen ja had inflyttnignsfest´n!


Timmy lagade TOK-go mat ida! stripps å köttgrejs, hur gott som helst, å me vitlöksbröd på sidan af, kan det bli mycket bättre?! ja bli bortskämd, and I like it =P

Dagens skratt:
ja vet itne om det beror på att jag var så trött där i slutet av dan eller om de ä min humor som låg i botten. Men jag berättade i alla fall den där Köpa-Se-Stol-Tio -grejjen för mkin arbetskompis idag (nämner inga namn) åsså ska hon ju översätta dom orden till Engelska. Det blir altså Buy-See-Chair-Ten
Ahahah
ja skratta så ja fick ont i magen! Det låter ju så jäävla fult! Speciellt om man säger det flera gånger på rad utan att fatta vad som är så kul. =)
haha sen gå man runt med att löjligt flin resten av dagen för man tänk på hur fult det låter, eller är det bara jag.?




Later //Moa

Kommentarer
Postat av: Mli

Haha!

2008-08-29 @ 01:36:28
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Mli

Gå in här så har du förklaringen :) : http://www.designadinblogg.se/2007/october/lagga-in-filmklipp-pa-bloggen-youtube.html

2008-09-01 @ 21:55:30
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0