100 år

HOLA!

Det tar lång tid att bygga pepparkakshus... nu är klockan snart ett och vi ska alldeles strax limma ihop dom sista delarna. 
Usch, jag är så trött, orkar inte skriva något invecklat. Men det har gått över förväntan ikväll, bitar vi chans-ritat passade faktiskt ihop=) Det var ju tur för jag har ingen lust att göra nya.
Jag kan ju säga att det var tur att jag övertalade Timmy att vi bara skulle ha fyra "fönster" i varje fönsterruta, och inte sex som han ville. För det var jävligt nog att skära ut dom vi har nu. (+ att det skulle bli så j*vla skört)
Jag har överträffat mej själv i år! Jag har inte ens ätit en näve-stor pepparkaksdeg ikväll, jag har varit så inne på vårat hus att tanken inte ens slagit mej.
Jag kanske börjar bli vuxen:? Isåfall är det tråkit att bli vuxen.

Hovvaligen så trött jag kommer att vara imorgon. 

BIlder från våran hus-baknings-kväll kommer nog i morgon om vi blir klar då. Som man brukar säga, Tredje dagen(gången) gilt!

HOLA!



Kommentarer
Postat av: natt

"Isåfall är det tråkit att bli vuxen." XD .. Ja vuxna e inte alltid roliga! :P

2008-12-17 @ 15:20:55
URL: http://meandmrlove.blogg.se/
Postat av: Mli

Oh :D Jag ser fram emot att se resultatet! :)

2008-12-17 @ 15:46:49
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0