All by my self

Nu sitter jag helt själv i min säng och äter min middag och har kollat på en serie. Okej, jag medger, inte världens nyttigaste middag, men so what? det får funka idag
Jag kände bara inte för att ställa mej och laga mat när det bara är jag som ska äta, Timmy är fortfarande på Beijer, och han lär vara kvar där ett bra tag til, det vaar något dom skulle göra idag, nånting viktigt. Typ kolla hur många planker och muttrar dom har kvar, eller nåt likn.


Tydligen viktigare än att se till att hans flicka får i sej nog med näring..-huhu-...=)


Min kväll kommer nog den mesta delen att bestå av städning, det kan ju inte se ut hur som helst när jag får stor främmande i helgen. Kungen och drottninge kommer nämligen på besök! Japp, vi ska sitta i en ring runt mitt bord och smida lömska planer på hur jag ska gå till väga för att bli mång-miljardär och ta över värden. Det första jag ska göra är att sluta fred mellan alla länder och skänka pengar från dom som har alldeles för mycket pengar till dom som har alldeles för lite, sen ska jag köpa mej ett gäng helvrickade hästar så jag har något att göra på mina arbetslösa (men väl betalande) dagar!
och ett eget stall skull inte vara helt fel! En stor anläggning med två stora ridhus, tre utebanor, en terrängbana, vilket medför ett stort antal lediga jobb, och det ser ju inte illa ut med tanke på vilken situation många nu hamnat i!

Det gick lite för långt. Maya och jonas kommer i alla fall imorgon och ska stanna till söndag. Mycket trevligt. om det blir som det ser ut nu blir det Bio imorgon kväll "The day the earth stood still" (Den tror jag är jätte bra) och bastning med pingis på lördag kväll. Det ser ritkigt lovande ut, måste jag medge!

Nu ksa jag börja städa lite smått.... kämms inte så jätte fränt.



Förresten, jag och Timmy kollade på Den lilla sjöjungfrun 3 igår, men det fick jag inte säga åt någon, så SSSCHHUUSSHH!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0