And im back!

Åh, äntligen funkar min dator som den ska. Eller, egentligen inte riktigt... Men med mitt ny-inköpta tangentbord och Timmys mus går den i alla fall att använda (nästan) normalt. Det är lite drygt att behöva ett extra tangentbord men det på bärbara lyder mej inte(!), vissa bokstäver funkar som sagt inte och dom som funkar blir det typ sju stycken av + bokstaven brevid. (Normalt) men nu behöver vi inte köra till Ida för att betala räkningar =) å vi kan kolla på dom osedda filmerna på min användare igen, för nu kan jag logga in. Jag är glad!

Helgen har varit superb! I fredags blev det lite förfest hos Lina där även hennes föräldrar och syskon var. Vi spelade ett kortspel som jag aldig kommer ihåg vad det heter, sjöng singstar(vad är förfest utan singstar?) och pratade vilt om allt och inget. Sedan drog vi på NH där jag skulle möta upp Timmy och pojkarna för att gå på Corona, men dom beslöt att gå på Pipes istället, så jag "blev student" igen och gick på NH med dom andra.
Jag hade helt och hållet glömt bort hur litet NH är. Jag gick in, tänkte jag skulle "kolla låget" lite, gick typ 15 meter till...
"-Jaa... nääe, det här var nog allt."
En aning överdrivet kanske, men om det finns fler än åtta bord där blir jag förvånad.
Neej, det var inget för mej så jag tog en gratis-taxi n till stan igen. (Ja, ja fick åka gratis=) ) och hängde resten av kvällen med Timmy och Henke (hanky-planky) för att sedan gå hem till mej och käka Timmys supergoda pizza-mackor! 

Maya ringde idag, hon och Jonas kommer till helgen och hon ville att vi skulle hitta på något kul. Definiera kul.
Är bowling kul?
Jag har fått ett telefonsamtal av Kim också, och han bekräftade att det gick bra att han och Annelie var kattvakt i jul. Det var ju jätte bra! Då sliper jag åka hem och itne veta vars jag ska he katterna.  sweet

Jag bröjar bli riktigt hungrig nu faktist, men det är ca en timme kvar til Timmy kommer hem, och han skulle laga middag idag (också). Nån pasta grej han hade sett i VK idag, det lät super-gott i alla fall! Jag var och köpte ingredienser åt han för ett tag sen, spännande!

"Se en möjlighet i varje svårighet istället för en svårighet i varje möjlighet!"



Kommentarer
Postat av: Mli

Haha vilken gullig dikt :P

Om du inte vinner kan jag kanske ge dig en i julklapp istället :)

2008-12-08 @ 19:05:46
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0