And its done!

HOLA!





Jag, lillasyster och jonas har just sett Twilight (som nog dom flesta i sverige redan gjort, verkar det som)
Jag hade som sagt stora förväntningar på den filmen, och som jag trodde, så blev jag besviken.
Inte helt besviken kanske jag ska tillägga. Men tillräckligt för att tycka att man gjort alldeles för stor grej av det hela.

Jag tycker att filmen hoppade alldeles för mycket, och man missade stora delar -som jag tyckte- som var viktiga(!),  och nästan ingen i filmen såg det minsta ut som jag hade föreställt mej. Men jag kan ju inte klandra dom för att jag hade föreställt mej värsta sexbomben som Edward, neej, det är nog mitt fel.

Nu ska jag gå och lägga mej, och drömma om den riktiga Edward Cullen ;)
Sussilull




Kommentarer
Postat av: natt

Så brukar de bli när man läst boken innan, lite tråkigt när man blir besviken.

Hahaha, jag valde o se filmen först bara för att få film karaktärer i huvudet ist för mina egna - ögongodis XD

Hade bra! :)

2008-12-29 @ 01:01:59
URL: http://meandmrlove.blogg.se/
Postat av: lina

haha, jag blev också jätte besviken på hur dem såg ut! Edward skulle ju varit myyyyyyyycket snyggare. =P

2008-12-29 @ 10:49:23
URL: http://sweetlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0