Nääe Hovva-ligen

Nu har jag suttit utan varken dator eller internet i en hel vecka! Och det är inte ett dugg fränt. Nu är jag en snabbis hos Ida och ska betala en räkning som skulle vart inne i fredas. Nåväl, bättre sent än aldrig.
Såå.. jag tänkte skriva lite grann om vad som varit och hänt=)

Vi for och klättrade igen i onsdags, eller Timmy, Emil å Sandra gjrode det. Jag simmade istället. Tänkte att det kasnke skulle mjuka upp mej lite, och jag hade rätt. Kändes en hel del bättre efter det, så jag joinade dom ett tag efter. (dock klättrade jag inte så mycket, jag skrattade och tittade på)

Det verkar som om Norge har blivit populärt att flytta till nu i vinter. Den senaste veckan har både Mli och Jocke flyttat dit.
Lite tråkit att Jocke flyttat, han och Timmy började bli riktigt bra kompisar. Stackarn. Men han kommer ju tillbaka om ett halvår, har han sagt.

Det vankas mot jul med en väldans fart, och jag har nästan alla mina julklappar inköpta. Jag köpte till och med en till mej själv idag =) "God Jul Moa Önskar Tomten"

Ida dammsugar och jag försöker lysssna på musik och skriva... Ingen bra kombination.


Igår var vi till Bea och Oskar och kollade på deras lilla mirakel som just kommit till världen. Jag har aldrig sett en sån "ny" bäbis, om man säger så. Så himla liten, och sööt! När ja höll i han vågade jag nästan itne röra mej i början, så liten kändes han=) Man skulle nästan kunna bita av hans lilla näsa. Men det ska jag inte göra.

Jag har snokat runt lite i Idas dator för att se om jag kunde hitta någon rolig bild jag kan lägga ut, det fanns inte så många=P så det blir lite från min och Isabelles maskeradparty för nåt år sen.



Nu snart efter Timmy slutat jobba blir det å fara å handla (som han tycker är såå roligt) å sen blir det IKSU. Timmy och Emil ska klättra och det står mellan simmning och klättring för min del. Men jag tror att det lutar mot simmning.
Jag måste hinna hem och se klart Sex and the City-filmen och betala den där j-vla räkningen.
Jag brukade inte se serien när den gick, men filmen är faktikst riktigt rolig. Sevärd!

HOLA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0