Om jag kunde drömma

Jag har just läst ut Stephenie Meyers underbara bok Om jag kunde drömma.
Så otroligt bra , det fanns inte en chans att jag skulle lägga ifrån mej den förrän den var slut- tänkte jag efter bara några kapitel. (Jag var lite dum, började läsa den sent igår kväll..)
Men Jag är ingen vampyr, så jag måste (tyvärr) sova som alla andra människor, så halva boken fick vänta till idag.
Inte kan jag springa fort heller, eller läsa tankar... dumma, vanliga människor!
man blir helt faschinerad av hur hon beskriver saker, uttrycker sej.
Man fängslas, helt enkelt.
Kalla mej sen, men jag har inte sett filmen än, jag ville vänta tills jag läst ut boken först. Och nu börjar jag tro att jag kommer att ångra mej djupt..
Jag har inte kollat så noga vilka skådisar det är med i filmen, men ack, så besviken jag blev när jag såg vem som ska spela en otroligt vackra, perfekta, änglalika Edward.
Han såg ju inte ens bra ut!

Jag har så höga förväntningar på den filmen, men det finns inte en chans att den kan fånga åskådaren på samma sätt boken fångar läsaren.

Jag hoppas innerligt att jag har fel, och att filmen ger boken sitt rätta värde.




Jag kan knappt vänta med att börja på 2:an....=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0