USCH vad orättvist!!

Idag är det första gången jag träffat min kusin Anja efter hennes tre veckors tid i brasilien. Jag såg seriöst ut som ett lik brevid henne (jag kanske har en gnutta vampyr i mej hehee)
Det är så orättvist att vissa har spenderat tre veckor unomlands, solat, badat och blivit brun, medans vissa andra har varit i kalla Norrland hela vintern, och förmodligen hela nästa år med =)
Men nu ska jag äntligen ta tag i detta faktum! Jag ska oxå sola coh bli brun!! Nu på momangen!
Jag ska nämligen ner till solariet på byn och fuska till mej lite av den "smuts-bruna" färgen man får av solarium=) Yeah!
Här behövs ingen utomlandsresa för att få lite färg!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0