Idol 2008

Nu kan jag inte sita här och skriva att jag är helt insatt i Idol i år, eller ens att jag sett mer än fyra avsnitt. Men så här mycket kan jag häva ur mej (!) att det var helt fel att Anna åkte ur ikväll! Absurt! Johan borde absolut ha åkt ut! Den lill pajken kan ju inte ta en ton rätt! (sista låten låt dock okej, i ikvällns program) Det måste ha varit på grund av alla små-brudar som ringer och tokröstar för föräldrarnas räkning där hemma..eller så har han en väldans stor släkt, eller så har Sverige blivit hel-knasigt! Nåt fel är det... Det skulle inte förvåna mej om han går och vinner Idol i år. Inte för att det gör något med tanke på att dom som vunnit Idol hittils har det gått mycket sämre för än dom som kommit efter.
Men en sak är jag näsan helt säker på.. den där Anna har man inte hört sista ordet från!
You go girl!


Näe, nog om detta!
Jag fick ett meddelande av Lina nyss... den lilla jäveln drar sej ur simmningen imorgon. Det var som....=) Men jag funderar på att fara i alla fall... få se hur jag känner mej imorgon, jag kan ju fort ändra mej.
Imorgon blir det sex-för-fest med brudarna! Jag tror det kommer att bli väldigt intressant, men tanke på att det är första gången jag är på en sån.

Min kusin spelade in en julskiva när han fyllde år som jag lyssnade på för första gången idag hos Ida. "En Jul med Jon" och han lät för himla bra måste jag säga! haha! Klockrent!

Pojkarna sitter i rummet brevid och spelar Talisman. Det är riktigt roande att lyssna på dom. Att man kan vara så insatt i ett och samma spel så länge som det tar, det kommer för mej att bli ett mysterium... teleportera sej dit, teleportera sej dit, drakar, troll och demoner. Näe, jag fattar NADA! Kan vara därför jag inte tycker det är så roande, kanske.

Jag Känner mej riktigt Pigg så här på kvällskvisten, men tanke på vad klockan är! Jag tror absolut att det beror på min Siesta jag tog efter jobbet idag. Mycket behövande, kan jag lova, efter en tung arbetsvecka=)



"Mode är för som som inte har någon egen stil"


Kommentarer
Postat av: mija

Hallelåååjaaa. Vad heter du ens ? försökte hitta ditt nummer igår via nummerupplysning, men det verkade inte hamna rätt mitt sms ? för fick då inge svar av dig, eller om du bara dissar ?:Phaha

2008-11-22 @ 07:12:21
Postat av: Mli

Haha vad innebär en sex-förfest? :P

2008-11-22 @ 13:52:05
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Åsa

Haha.. ja, visst är det irriterande när man knappt ser sig själv. Det är nåt jag funderat länge på.. Verkligen I-landsproblem på hög nivå... =D

2008-11-22 @ 14:08:07
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: mija

hahahah lol då skickade jag det till någon annan moa bergström i umeå, för de är väl bergström du heter ?:P

jaa men igår fick jag inte tag på ludde därför sku jag snoka upp ditt nummer, men lyckades tydligen inte :P

2008-11-22 @ 17:17:49
Postat av: Emma

hahaha, jo de va inge kul på psyk hehe. så då är de kul o komma tillbaka till skolan. :P



oj då, va de hon som åkte. :( hon va ju brA. undrar när den där johan ska åka igentligen. vem äre som röstar på honom?? :P



hoppas du haft en bra helg hittills. kram emma

2008-11-22 @ 20:22:06
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/
Postat av: Mli

Hehe jo de vet ja va de ä :) Å va kul å klättra, de va länge sen! Jaa du jag vet inte. Åker ju som sagt till Norge på söndag. :)

2008-11-23 @ 21:48:29
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, jo de va verkligen skönt att sola. :) tycker du ska göra de, för de är avslappnande. plus att man får lite färg hihi. ;P



kram på dej

2008-11-23 @ 23:14:04
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0