Jassåduu

Hola!

Timmy hade tydligen tagit sej friheten att skriva ett inlägg i min blogg såg jag..=) Men det gör itne så mycket.
Idag har jag gjort massa roliga grejer. Bla jobbat sista dagen för veckan *wiie*, åkt till SURF (Södra Umeå Ryttarförening), handlat, går på stan och shoppat lite (löndag), lagat mat, sett vänner, ätit mat, vaxat benen (aaaj!) och nu ská jag spela det nya spelet jag köpte på stan idag=) (PC)

Vad jag gjorde på SURF, var saken den, att jag har tänkt börja rida! Så jag for dit och kollade lite grann, har aldrig varit där. Det var ett mysigt och hem-trevligt stall, trevliga lokaler. + att jag troor att jag såg en häst som stått på MRK förrut. O´boy heter han. Det måste ha varit han (!) och jag trooor att stamtavlan stämde också. Japp, det måste varit han.
I alla fall så måste man ställa sej i , så vem vet när jag får börja rida..? Huuhu jag vile ju börja nuuu.... Jaja, Den som väntar på något gott....

På stan idag köpte jag lite paket papper, underkläder, vax, schampoo, mascara, duschsvamp, och spelet då. En godkänd runda.

Haha! Timmy har lärt Eiya apport (!) så nu sitter han på golvet med leksaken, Eiya sätter sej ner-han kastar, hon efter den. Sen kommer hon tillbaka och släpper den brevid Timmy så han ska kasta igen. En söt syn, kan ja lova.
___
Nu har vi bestämt vad vi ska göra för efterrätt tills imorgon... Mmmmmm Göttegött!

Spel spel spel

HOLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0