Liten lista

Ditt namn: Moa
Född: ja!
Hur lång är du? 161, 5! Men man avrundar väl alltid uppåt =)
Ögonfärg? Brun/gröna
Spelar du något instrument? Nja har spelat saxofon i mellanstadiet typ, nu kämpar jag med gitarren istället
Dina första tankar när du vaknar? Bara 5 minuter till....Zzzzz
Vart befinner du dej just nu? Hemma i lägenheten
Biter du på naglarna? Ja, en ovana som vägrar gå bort.
Vad har du för färg på trosorna? Gröna
Har du några husdjur? Jepp, mina två kissekatter, Maoui och Eiya
Är du singel? Nej
Hårfärg? Egentligen blond, men nu brun/ljusbrun/mörkbrun/svart/guldbrun
Skor du hade på dej idag? DC
Vad sover du i? Min Hello Kitty pyjamas
Kläder du har på dej just nu? Mjukisar och t-skirt
Hur svarar du i telefon hemma? Hallå..!
Hur svarar du i mobilen? JJA!!
Sov du ensam inatt? Nej, inte det
Vad gjorde du klockan 08.00 i morse? Jobbade för fullt
Vad är det senaste någon sagt till dej? Va äre, babe?
Druckit idag? Vatten
Hur många kuddar sover du med? Inga. Timyms arm.
Vad luktar det om du sniffar lite? Jag är förkyld, känner inget.
Snus eller cigaretter? Snus
Vill du ha barn? ja
Gillar du att festa? ja
Har du använt någon hårprodukt idag? Nej, om jag ska vara ärlig så har jag inte ens kammat det idag
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på bolaget? Antingen borde dom höja åldersgränserna på krogen till 20, eller sänka den på bolaget till 18. Sjukt att man får beställa vad man vill på krogen men inte köpa up på bolaget om man är 18.
Sprit, cider, vin eller öl? Beror på tillfället. Dock sällan öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0