Mmmmm...Mat

HOLA!
Nu sitter vi hemma hos jag, för en gångs skull, har just käkat Cheerios(?) å mackor. Det blev min lunch idag. Ja få äta nåt ordentligt när jag slutat, eller nåt.
Nu to vi lunch lite för tidigt, Rachel Ray har inte börjat än =P så vi kollar på Xena istället... det är inte så bra.

Jag var hur trött som hellst igår. Jag, timmy, josef och Robin började kolla på en animefilm (som jag tror är riktigt bra) men jag somnade efter kanske en halvtimme.
Jag kan inte kolla på film längre. Det går bara inte, jag bara somnar! Det spelar ingen roll om det är en film jag verkligen vill se eller ej, mina ögon vill inte. Men jag kan skylla på att dom börja se alla filmer så jävla sent! Suck

Näe, nu ska vi dra iväg å börja jobba igen. Hoppas resten av dagen går foooort!
Skönt att det är fredag!

HOLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0