Nähää

Spelet SÖG! Så jävla dö-trist. om man int ä typ tre år kasnke...suck. Jag vet att Timmy hade rätt, men jag vägrar ge mej!
Usch, trött är jag å. Jobbet tar kol på mej=) imorgon ska jag sova riktigt länge (hör du det, dum huve) och inte vakna typ sju som alla andra lördagar *morr*
Min bakrundsmusik är följande:  Timmy och Jocke som spelar gitarr, Maoui som låter som att hon är i målbrottet, men jag tror det ska föreställa mågon slags jamning(?) och Eiya som ligger och "hyperventeler-kurrar" på mitt knä... tjaa, inte så tokigt.

Kan knappt vänta tills jag får sitta på hästryggen igen, det var nästan ett år sen sist. Det mina vänner, är frihet!


Jag ska aldrig mer utsätta mina små ben för ett sånt lidande mer... tacka vet jag rakhyvlar.
Men vem har sagt att man inte får odla vinterpäls på vintern..?

So long

Kommentarer
Postat av: Lina

Vi måste bara fara å rida snart Moa :)

2008-11-15 @ 00:00:09
URL: http://locolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0