Nedrans skiiiit!

Jag känner ett obehagligt pirri-pirr i läppen... neeeej!
Joo, självklart. 2 dagar innan utekväll ska jag självklart känna av ett munsår! Är det någon som någonsin fått ett munsår på en måndag? Neej, tänkte väl det. Det är som om dom jävlarna verkligen vill jävlas och bröjar hacka med sina små verktyg just innan man ska få helg...
Men, jag har vait och köpt Compeed. Hoppas att det verkar, fort! Innan det börjas synas.
När jag lix är inne på ämnet så kan jag ta och berätta att det inte är som reklamen (som det oftast inte är) klister-lappen, den syns! Inte alls så osynligt som dom vill få det att verka.


(google-bild)



Tips! smörj inte på tandkräm! Jag vet inte riktigt varför jag gjorde det, har väl hört någonstans att det ska funka. Men jag vaknade morgonen efter med dubbelt så fet läpp! Huvva! Jag såg inte riktigt klok ut.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ät mycket apelsiner, det ska tydligen hjälpa med vitaminerna du får i dig genom dom.

2008-11-20 @ 22:29:05
URL: http://ovart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0