Nedrans...

också.... vi förlorade! Först ledde vi stoort med typ 6 "brickor" som sa det bara -Swisch- så tog dom över. Men det var en bra match, vi var ganska jämna mest hela tiden tycker jag.
Emil och Sandra komme förbi nyss, men emil stenvägrade att spela med oss, han påstår att han är så dålig förlorare. Men det är ju inte sant... För han är både dålig förlorare och dålig vinnare -heh-

Joo, förresten! Det gick att limma bankkortet med superlim! Man får bara inte bryta i det så mycket som normalt, bara.
Superlim är världens bästa uppfinning!

Känns riktigt skönt att det är fredag imorgon, jag behöver få sova uut! Det känns som om jag är trött mest hela tiden. Kan någon förklara varför??

Kommentarer
Postat av: Mli

Jag skickar lösenordet via mail så skicka mig ett så får du det :)

2008-11-07 @ 02:18:03
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0