Oh lallala

HOLA!

Då var helgen över och man är åter tillbaka till vardagens kneg. Tur för jag att jag inte tycker att måndagar är så jätte jobbiga..
Helgen har varit jätte trevlig. Ida och Johnny bjöd på Jätte God mat, och toast till förrätt, och jag och Timmy bjöd på MarängSwish (stavning?) till efterrätt.


Men vist saknas det något...? Joo, bananer! Det märkte vi också, dock för sent för att orka göra något åt det.
Och självfallet drack vi "Fin-Glögg" till efterrätten. Tacka vet jag juletid då man börjar dricka glögg igen, det känns så fel det ljusa halvåret. Men mumma va gött det är!

Efter maten blev det speldax, men bla Singstar, Med andra ord och Buzz. Jag måste säga att jag och Ida äger i Singstar. Vi vinner jämt! Och när vi inte vinner, kommer vi tvåa...och det säger ju inte lite. =)


Ida, Timmy och Johnny


Timmy apar sej


Sen blev det promenad in till stan och utgång på Cover (påminnelse till mej själv: Ta aldrig dom skorna igen om det är halkigt ute!) och det var mycket folk och trevligt som vanligt´. Vi dansade och skrattade. Sjöng och pratade. En helt lyckad kväll vill säga. Det är tur att man har nära hem då det börjar bli kyligt på kvällarna.
När vi kom hem somnade Timmy på soffan, men jag väckte han igen med att hälla en kastrull med vatten på honom *hoho* Då vaknade han minsann till=)
Var får jag allt ifrån? Glöggen!

Idag har jag och ida kört runt på lite affärer och kikat. BOOM har ungefär en miljon saker jag skulle vilja ha, huhu, jag längtar tills jag vinner mina miljoner. Åsså var vi en sväng på D&D. Dom har helt underbara kläder! Jag såg en tröja där det verkligen stod "MOAS" på! Helt Underbar! Jag ville verkligen ha den, men jag kände inte för att lägga 1000 kronor på en tröja, inte ens en Tiger tröja... suck. Fast jag skulle vilja....
Näe, det blidde en klänning istället.


TV nästa....

HOLA!

Kommentarer
Postat av: mija

he går inte o klicka dina bilder till större:S fixa :P

Och grattis på namnsdagen också :)

2008-11-18 @ 06:54:17
Postat av: Mli

Jättefin klänning!!

2008-11-18 @ 19:33:54
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0