oohhh yeah!

YES! jag fick min sovmorron i alla fall =) klockna är ju fan halv 11 och jag har just klivit ur sängen *stolt* (vaknade dock halv tio)

Inatt vi typ ett kasnke(?) kom vi (Jag, Timmy, Jocke) på den brillianta idén att vi skulle kolla på en film. "Imse vimse spindel" blidde det. Jag har inte vågat se den än... bara namnet får det att krypa på kroppen.... hurrvens!
Men jag somnade då efter kasnke max 30 minuter in på filmen, och vaknade igen vi halv tre tror jag, och då låg då pojkarna också och sov. Jag och Timmy masade oss i säng medans Jocke sussade vidare. Undra när han for för han va väck när vi klev upp.
Nu ska jag ta mej en dusch


PlingPling

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha, ja de gör fan ont. :P



mm, sovmorgon är skönt. har precis vaknat själv. :)



kram

2008-11-15 @ 11:01:49
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0