Ta fram den kvinnliga sidan inom dej!



Här tar Timmy sej ett kvällsbad med "hela köret"! Ansiktsmask, massor med skum och sånt där avslappningspulver=) (Men jag måste nästan erkänna att det var jag som kleta på masken. )
Vist ser det ut som att ha har det skönt.

Lilla Eiya fick stå under duschen ett tag hon med, nu luktar hon godare, kan jag lova!
___________________________________

Usch, vad nervös jag fick tvär bli där ett tag. Timmy kom ut ut duschen och sa att dörren var öppan, och Maoui var borta!!
Först lockar vi på henne i lägenheten med hon kommer inte. Då rusar jag ut i trapphuset och ropar på henne...
Och jag få faktiskt svar=) en hög gäll mjauning! (som hon verkligen inte brukar använda)  Ropar igen, hon svarar. Så kommer en tjej nerför trappan och säger att hon sitter där längst upp och kikar.
Jag springer upp och söt-Maoui börjar tok-jama och springer mot mej när jag kommer och vill (tro det eller ej) att jag ska ta upp henne! Tok-katt! Du får inte springa bort.

Nu är det min tur att duscha!

HOLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0