Träningsvärk..? Oh-ja

Idag är hela jag som en enda stor tränings-värt-klump!
Jag tror aldrig jag haft så mycket träningsvärt i hela mitt liv, (inte ens efter 1,5 timmars dressyspass) Jag har ont överallt! Jag lovar, verkligen överallt!
Alla muskler ömmar och värker av minsta lilla ansträngning (ta på sej kläderna i morse var rena pesten), muskler jag inte ens viste fanns ömmar. Jag kan inte vinkla ut armen rakt ut, och jag är fortfarande öm i fingrarna...

Behöver jag nämna att jag var på IKSUS klättervägg igår..?
Det var nog en av dom roligaste saker jag gjort på länge, men ack, vad det tog på=) Vi var på den sneda väggen och första gången tog jag mej nästan ända upp *stolt*
Men efter några gånger hade jag väldigt svårt att förflytta mej uppåt... eller någonstans över huvud taget faktiskt...
Jag orkade bara inte mer! Så svinigt kul det var!
Men jag förstår mej inte på Jocke. Han klättrade upp och ner som värsta Spindelmannen, och hoppade mellan grepp gjorde han också. Galenskaper!
Jag ska försöka få Timmy att gå "Rep-kursen" me ja, så vi kan börja klättra med rep högre upp! =)
Jag hade tänkt fara å simma idag, men jag tror inte att det är en så vidare bra idé med tanke på att jag inte kan röra mej normalt. Jag skulle sjunka som en sten.
Nääe, imorrn.

Lördagens Klämm och känn party var riktigt trevligt. Jag lämnar det där.
Sen tog vi bussen hem till jag och pojkarna. Några stannade kvar, några gick ut och några for direkt hem. Men trevligt var det. Jag har blivit hemskt dålig på att ta kort, men de blidde några i alla fall.

Annasara


Jag


Kiki


Snygga va!? (Dom bjuder jag på)
Nu ska jag ta å städa bort lite.. å försöka bestämma me för vad dagens rätt blir.

HOLA

Kommentarer
Postat av: Lina

åhå..jag vill med klättra vägg :p men vet du vad jag tycker vi borde göra :) spela beach volley nån dag.

2008-11-24 @ 18:35:19
URL: http://locolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0