Om sanningen ska fram...

..så tror jag att jag är den mest skade-glada personen jag vet!
Jag beslutade mej för att köra till Idas lägenhet och lämna Singstar där istället för att gå dom 5 minuterna till salongen och lämna det, och när jag satt i bilen på väg genom stan kör jag förbi en kille som sitter i sin parkerade bil och diskuterar vilt med en Lapp-Lisa. Och jag tar ju för givet att han har fått böter så jag börjar tok-fnissa där jag sitter själv i bilen. Men det tar inte lång stund innan den lilla snälla biten av Moa tar över och ger mej dåligt samvete... Nedrans!

Här har ni en bild på Årets finaste julklapp =) om jag får säga det själv



Usch, vad det har börjat mörkna nu, rejält också. Nu är klockan bara fem och det är redan bäck-svart ute...huvva! Men jag har tagit saken i egna händer och dekorerat min balkong en aning=) Så nu har jag ite ljus utanför fönstret.



Jaa, Joo jag vet. Det är en lite dålig bild (jag skyller på min kamera) men det är två lyktor som jag köpt på RUSTA (Rea på Rusta) och hängt upp så fin, så fint. Dock var dom inte alls billiga, och absolut inte på Rea, men jag ångrar inte att jag köpte dom.
Om Eiya kunde sluta försöka släcka ljusen inomhus kunde man kanske ha mys-ljus inne med.



Timmy frågade mej igår vad jag ville ha för något i julklapp (oh, det är snart juul), men jag tycker att han ska välja det själv så jag sa inget. Däremot sa jag att jag viste exakt vad jag skulle ge honom för något, åsså passade jag på att retas lite med han också.  Men om sanningen ska fram så har jag ingen aning om vad jag ska ge honom... Nu har jag ställt till det för mej igen.. Rackarns skit...
Jag vet inte varför jag sa så, kanske för att få något slags övertag..=) *smile*


Nääe, nu ska jag gå och städa undan lite, (Maoui har börjat dra fram sockar och underkläder till vardagsrummet, varför vet jag inte) åsså måste jag bestämma mej för vad dagens middag blir. Det är mitt dags-uppdrag=)
                                                      Igår blev det Förpacknings-mat.



Och årets jobbigaste låt går till...PINK med "So What"


Later//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0