Mission impossible NOT

Aloha

Åssa var det helg igen. Härligt!
Det gick hur bra som helst i onsdas me Eiya. Hon satt alldeles stilla hela tiden. Till och med på vägen dit då hon fick sitta i min jacka =) Tur att hon tycker om bilen.

Igår for ja, Timmy och Emil till Bea och Oskars "Mansion" och hjälpte bära in ett stort flyttlass med saker. Det var tur att dom hade oss =) ananrs hade det tagit tid, för det var inte bara en sak.
Herregud så stort ett hus! Det var inte en gång jag gick fel när ja skulle hitta trappen ner..=)
Jag blir så avis på dom, det kommer att bli kanon fint där när det är klart. Ett exemplariskt hus för kurragömma.
 
Dom senaste dagarna på jobbet har jag gått omkring och nyst hur mycket som helst! Jag förstår inte, det kanske beror på allt damm man kommer i kontakt med i "Städbranchen" , det vore ju nedrigt om man skulle bli dammallergiker

Om man bodde i typ Amerika hade jag kunnat stämma Mio idag. När jag var där idag blev jag sugen på choklad, sån där choklad ur aoutomat(de är typ bara jag som tyckér att den är god), så jag hällde upp en kopp. Och jag, som inte tänker längre än vad näsan går, dricker direkt. Dammit, så varmt det var och det gör ju så ont att bränna sej på tungan.
Men det står ju ínte någonstans att "OBS! Du kan bränna dej på chokladen" heh..

Jag och Timmy hade tänkt åka hem till Malå i helgen, men det blidde inte. Får bli någon annan gång. Det är synd att det är så jävla långt hem, det är ju så drygt å köra, annars hade man kommit hem oftare. Mamma var nyfiken på hur stor Eiya blivit. Åssa hade det varit kul att få gratta Vanessa på hennes stora dag! Det får bli i efterskott...
(Men jag har inte glömt bort dej Vappis=) )

Jag har en sån klyftig pojke. Oftast ligger vi i sängen och kollat på film på bärbara datorn. Det kanska alla har provat? I alla fall så ligger man aldrig riktigt skönt.. man måste ligga på sidan åsså blir skärmen fel bla bla bla.. Då kom vi på Idén att bygga ett "sängbord" att ha datorn på. Det är ju tragiskt att det inte har uppfunnits tidigare (så vitt jag vet), så om det kommer ut i affärerna så ska ni veta att det är vi som är hjärnan bakom!



Brilliant! (ignorera röran bakom)

Ja, det ska ju självfallet målas och få hjul så man kan justera hur långt fram och bak man vill ha det, men jag tycker attt det blev hur bra som helst!
Problem solved! Nu kan vi ligga bekvämt och titta på våra filmer=)

Näe nu ska ja dra till syster och låna en tröja, ska möta brudarna ikväll för lite vin och spel. Trevligt!


Aloha//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0